Vi er en gruppe healere, der fjernhealer hver lørdag kl. 8.45 – 9.00.
Gruppen består af: Stig Ingemann, Marianne Aarup, Pia Sofia Koren, Anne Diemer, Pia Myrup, Kisser Bjerregaard og Jivananda Mandrup.
Du bedes oplyse dit navn og hvad du ønsker healing for.
Din tilmelding gælder to healinger. (Så kan du altid melde dig igen).
Vi anbefaler, at du centrerer midt i brystet (hjertechakraet) og føler/tænker kærlighed når du modtager healingen.
Hvis du ønsker fjernhealing kan du tilmelde dig her: jivananda@hridaya.dk
Det er naturligvis gratis.

©2026 Hridaya Center| Designet & udviklet af Norsite web & design